kawan makan kawan...complicated dengan hubungan..hidup haru biru

assalammualaikum sume....
yeah korang dah dengar lagu baru kat bloh AH nie kan...
sempoi jew yop...

ok..balek pada tajuk entry harini...
korang paham kan apa mkna nye tu..
makna nye..sekarang nie AH ada masalah...

1- Masalah dengan kawan yang tak henti2 sebarkan fitnah yang bukan2..
2- Masalah dengan BF a.k.a boyfriend ler...
3- Masalah dengan makhluk2 FB yang suka IM AH dengan kata2 lucah..

ok..sekarang na citer masalah PERTAMA
AH pendekkan cerita jew lah ea..

AH ad 3 orang kawan..

Anggun, Cempaka dan Rose
dipendekkan cerita...Rose nie..suka putar belit cerita...so Anggun n cempaka nie gado ler pasal fitnah yang disebarkan oleh Rose nie...

AH malas nak masuk campur..but..masalahnyer...Besties AH si Cempaka nie macam da stress giler kot dengan si Rose nie...
kalau AH...da lama kne makan kasut BATA AH saiz 3...
(kecik benor saiz kasut..)

tapi..na buat macam mana...Si Cempaka nie suruh AH dok diam2 jew...
jangan masuk campur..
so...
Diam2 jew ler...
 cuba korang bg pndapat korang cket...


OK..now..go to masalah Kedua

masalah nie mula dari tarikh 24 Mei 2011..
nie semua pasal mamat OTAK BIRU tu r...
mengong,...orang lain OTAK PINK...
yang kau gedik2 na otak biru tu ngape..
sebab kau ler aku gado ngan BF AH...sampai AH bengang giler dengan BF AH..
grrrr..ni ler Perang paling besar...sampai AH da hilang rasa sayang at BF AH...
sedih tau...nie semua pasal mamat mangong tu ler..
amek kamu...da kena blok ngan AH..
PADAN MUKA..

ok..masalah Ketiga...
sekarang nie..AH dalam proses remove orang2 yang ta dikenali dalam FB..
Lagi2 mamat2 OTAK BIRU...KUNING..HIJAU...
maaf ler..awak ta dikenali..hahah...
AH harap..makhluk2 otak pelik nie jangan ler lepaskan nafsu korang kat FB sesuka hati...
ingat ler DOSA dan PAHALA..

ok2..da ler..malas na pot-pet panjang2..bukan korang na baca sangat pon..
hahahah..paham sangat perangai orang MALAYSIA...
hehehhe..harap maaf ler kalau korang rasa AH ni membosan kan..
 nie kan blog AH..so..suka hati AH r na citer pasal ap...

Minta Maaf yer kawan2...
I'm not in mood...

korang boleh bagi pendapat korang...apa harus AH buat dengan masalah AH nie...
harap korang sudi kongsi tau...

BUBUI...<3


No comments: