lagi seminggu nak SPM!!!

Assalammualikum semua...
First of all I want to say that... OMG!! dah lamanya tak update blog...
rindu sangat-sangat pada blog saya...
hari nie sepatutnya nak update gambar Auni bercuti di SABAH tapi tak kesampaian..
nantilah yer...
so...sekarang nie...alhamdulillah..semua dah ready..kecuali ADDMATH....ha..amekaw..
merah menyala....untuk pengetahuan korang...Auni memang lema dalam addmath...kalau markah...jangan tanyalah yer...paham-paham sendirilah...so..dengan pertolongan kawan-kawn yang sangat prihatin dan baik hati...mereka semua tolong auni.....TERIMA KASIH KAWAN...kerana diri mu begitu berharga...


Kepada semua bloggers dan juga kawan-kawan auni...
Auni mintak ampun dan maaf..Dari hujung tudung..sampai hujung jari kaki....
maaf kalau terkasar bahasa..tersasul ke...terpukul ke...terkutuk ke..dan segala macam TER lagi...
maafkan lah budak yang kecil nie...errr...kecik ker???
huhu....andai kata...kita berjumpa ker...kan-kan...hai-hai lah auni...macam hari tu...terjumpa orang yang selalu baca blog auni...heheheh..terima ksih kerana mengikuti perkembangan auni....jadi...kita jumpa lagi satu bulan yer kawan-kawan...tunggu Entry auni yang seterusnya....

bye-bye,,,,
SARANGHAE YO....



p;s eceh...menunjuk dengan baju GRADUATE...HEHEHE..

No comments: